söndag 2 november 2014

Nu är det höst på riktigt. Vi är inne i november. Ena morgonen är det frost och den andra regn och rusk. Höst helt enkelt.

Helgen har bestått av jobb. Har vart en hyffsad helg trots Halloween, tror dock nattpersonalen hade det lite värre:(

Vad har hänt annars då? Förra veckan var det höstlov, pojkarna var lediga och jag var ledig med dem mån-ons. Vi har mest pysslat här hemma. Plockat och donat. Även hunnit med ett par svamprundor i skogen. Leoslekland har också fått sig ett besök.

I går började jag ett litet projekt här hemma och målade min lilla köksö, vit. I dag fick den även marmorplast på toppen och resultatet blev väldigt bra. Nöjd.

I morgon är jag ledig, då ska det handlas och lite annat smått och gått medan pojkarna är i skolan. Sen på tisdag börjar min larm-upplärning. Det innebär att du under ditt pass bär en sökare som larmar då ambulasen kommer in med en dålig patient och då ska du befinna dig på trauma rummet och omhänderta den sjuka/skadade patienten. Adrenalin me like!

På Torsdag flyger Jimmy till varmare breddgrader, Malta ska återigen få sig ett besök. Poker står på hans schema. För mig och ungarna blir det skola och jobb. Sen i helgen ska jag träffa lite vänner och ha trevligt!

Annars hnder det inte allt för mycket, och lika skönt är väl de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar