torsdag 23 oktober 2014

Stolt över att vara mamma till så duktiga och fina pojkar. Kevin och jag var på samtal i skolan i dag, det går bra för Kevin i skolan och han är en bra kamrat! Det gör mammahjärtat extra stolt.

har varit ledig ett par dagar eftersom Kevin har haft studiedagar, han har läst och jobbat på här hemma och även jag har fått en hel del gjort. I morgon är det fredag och Jimmy kommer hem från Norge, han har varit där på jobb. Det går bra för honom nu. Från och med 1 januari är han chef över 14 personer. Det är något han strävat efter länge så jag är glad att han har nått dit han är i dag.

Själv ska jag jobba i helgen, så barnen och Jimmy får klara sig på egen hand.

Charlie är numer kastrerad och går med tratt här hemma. Han tycker inte om det och börjar bli ganska rastlös. Vi får de närmsta tio dagarna endast går korta kiss-promenader. Han som är van att springa fritt i skog och mark tycker det är ganska tråkigt att gå runt kvarteret. Men den som väntar...

Annars då, det knallar på som vanligt. Har haft en hel del tankar och funderingar på sista tiden. Men har nog nu kommit fram till att skita i allt, lägga det på is och inte ödsla mer energi på det hela.

Jag mår trots allt ganska så bra nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar