onsdag 25 december 2013

Julen 2013

Dags att sova kanske, med tanke på att klockan är mycket över sovdags. Men ett litet inlägg hinner jag med!

Julen är över för denna gången. Har inte haft mycket julkänsla i år måste jag erkänna. Dels för att jag jobbat och dels för att det är barmark och regn. Jag gillar inte vintern så värst mycket men lite snö  och nån minusgrad hade setat som ett smäck:)

Vi har hunnit med tre "julaftonar" på två dagar. Blir förundrad över hur mycket fina julklappar som ges till oss. Vi är väldigt nöjda och tacksamma!

I morgon bär det av till Avesta igen. Middag står på schemat och sen ska jag lämna Jack där som ska sova kvar. Både jag och Jimmy jobbar på fredag så mormor och morfar ställer upp som fritids, och inte vilket fritids som helst, det blir en vistelse till poolen på mormors jobb! Finns några förväntansfulla inför det:)

Jobbar hela helgen och sen ledig i två dagar, så innan dess tänker jag försöka få till en liten års-resume!

Håll till godo:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar